Szkolenia

SZKOLENIE W BRANŻY OGRODNICZEJ ? TAK TYLKO ZE MNĄ!

Karolina Kałdońska,

  • absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Wydziału Nauk Społecznych Instytutu Filozorii mgr. Filozofii,
  • absolwentka wydziału marketingu Wyższej Szkoły Bankowej
  • absolwentka MBA w Poznaniu, Master of Business Administration
  • uczestniczka szkoleń z zarzadzania, prezentacji, technik sprzedaży, category managment
  • przeszła cykl szkoleń American Sales Masters

Pracowała w kilku międzynarodowych koncernach na stanowiskach zarówno sprzedażowych jak i marketingowych, zarządzając znanymi ogólnoświatowymi markami. Wprowadziła na rynek wiele produktów, które do dziś cieszą się sukcesem na rynku FMCG, Leków OTC czy alkoholi.

Szkoliła hurtownie FMCG, alkoholowe i leków w całej Polsce ze sprzedaży oraz produktów.

Inicjatorka i organizatorka: Forum Branży Ogrodniczej, Kongres sprzedaży Branży Ogrodniczej i Zoologicznej, Forum Ekobranży, Kongres Ekobranży,

 O sobie:

Człowiek uczy się całe życie. Głód wiedzy, chęć rozwoju i dokładniejszego poznawania otaczającego nas świata skłania nas do ciągłego uczenia się.

Moją inspiracją są ludzie, którzy im więcej zdobywają wiedzy, tym lepiej zdają sobie sprawę, że nauka trwa całe życie.

Moją misją jest dzielenie się z każdym wiedzą, doświadczeniem, entuzjazmem, pozytywną energią i motywacją.

Prywatnie:

Ogrodniczka z zamiłowania i pasji. Pomysłodawca oraz redaktor naczelna pierwszego na rynku miesięcznika o branży i dla branży ogrodniczej Biznes Ogrodniczy. Prowadzi stronę na fb Instagramie i TikTok: Karola w Ogrodzie. Właścicielka pół dzikiego ogrodu z kwietną łąką i jeżem Józefem. Hodowczyni psów rasy charcik włoski, miłośniczka i piosenkarka muzyki country „Country Carola”. Pasjonatka jazdy konnej w stylu western. Miłośniczka Beskidu Niskiego, gdzie od 20 stu lat spędza każdą wolną chwilę wędrując poza szlakami pieszo i na końskim grzbiecie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Karolina Kałdońska – szkoleniowiec, wykładowca, doradca.

Obywatelka świata czerpiąca inspirację i wiedzę z każdego wyjazdu i spotkania, by móc się nią z Tobą dzielić

  • Dziesiątki odwiedzonych targów i konferencji: m.in. Spoga&Gafa Kolonia, BioFach Norymberga, IPM Essen, Interzoo Norymberga, Zoomark International Bolonia, Targi Ekologiczne Excel Londyn,

Prowadząca konferencje i wykłady, moderator eksperckich paneli dyskusyjnych

  • Moderator dyskusji o ekologii w Senacie
  • Moderator w panelach dyskusyjnych na Forum Ekobranży
  • Prowadząca szkolenia na targach
  • Wykładowca na konferencjach branżowych

Doradca biznesu i autorka publikacji, świetnie rozumiejący problemy przedsiębiorców

  • Autorka artykułów m.in. o category managment, sprzedaży impulsowej, sprzedaży w strefie kasy czy sprzedaży w branży ogrodniczej.

SZKOLENIA

TRENDY W BRANŻY OGRODNICZEJ

Jedyne co jest pewne w życiu to zmiana. Takie zmiany zachodzą co roku także w trendach ogrodniczych. Nowa kolorystyka, nowe rośliny, moda. Aby być na czasie należy śledzić i analizować trendy nie tylko w branży ogrodniczej ale także w innych branżach. Chcąc zwiększyć zyski warto szybciej niż konkurencja przewidzieć przyszłe oczekiwania klientów.

Pomoże nam w tym  skorzystanie z wiedzy, pochodzącej ze sprawdzonych, najbardziej profesjonalnych źródeł, jak światowe agencje trendów, instytuty kolorystyczne, targi informacje prasowe wiodących marek, wieści z handlu i profesjonalnych mediów, poparte osobistą znajomością rynku. Współpraca w Euromonitor International, Instytutem CHLOROSPHERE czy Kantar Millward Brown to gwarancja profesjonalnego szkolenia.

Cel szkolenia

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zyskasz wiedzę o trendach na interesujący Cię sezon,
  • lepiej dopasujesz swoja ofertę do oczekiwań klientów,
  • wykorzystasz znajomość trendów w działaniach zakupowych, sprzedażowych oraz w komunikacji marketingowej.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

  • Producenci, importerzy, handel – stacjonarny i internetowy, centra i sklepy ogrodnicze
  • Kupcy,
  • Menedżerowie sprzedaży, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy,
  • Menedżerowie produktu, marketingowcy, specjaliści ds. eksportu,
  • Właściciele, prezesi, kadra menedżerska firm.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Poznasz trendy w BRANŻY OGRODNICZEJ na interesujący Cię sezon,
  • Lepiej dopasujesz swoją ofertę do oczekiwań rynku.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?

  • Poznasz najważniejsze inspiracje sezonu,
  • Dowiesz się, jakie w każdym z trendów obowiązywać będą: kolory, gatunki roślin, rodzaje poszukiwanych produktów
  • Zyskasz wiedzę o asortymentach „must have”,
  • Wykorzystasz wiedzę o trendach do przygotowania oferty, dopasowanej do potrzeb Twoich klientów

  Przydatne informacje:

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 3 godziny – wersja stacjonarna, 2 godziny – wersja online
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

TYPY KONSUMENTA NA RYNKU OGRODNICZYM

 Pokolenie X czy Y? a może Z? Co i gdzie kupują boomersi? Twój klient się zmienia, oczekuje lepiej, więcej inaczej. Ma wysokie wymagania i ma szereg możliwości kanału zakupu. Jak rozpoznać swoich klientów? Co im zaproponować jak ich traktować? Na te pytania odpowie to szkolenie.

Cel szkolenia

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zyskasz wiedzę o rodzajach klientów
  • lepiej dopasujesz swoja ofertę do każdego z rodzaju klientów
  • wykorzystasz znajomość klienta skłaniając go do decyzji  zakupowych,

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu

  • sklepy i centra ogrodnicze, które mają bezpośredni kontakt z klientem
  • wszystkie firmy, które chcą się dowiedzieć jak funkcjonuje szybko zmieniający się rynek wielu pokoleń

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Poznasz swoich klientów  w BRANŻY OGRODNICZEJ
  • Lepiej dopasujesz swoją ofertę do oczekiwań rynku.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?

  • Poznasz oczekiwania kupujących
  • Dowiesz się, jak skłonić do zakupu i lojalności różny typ klienta
  • Zyskasz wiedzę o tym jak dane pokolenie podejmuje decyzje zakupowe, co kupuje, na co zwraca uwagę i gdzie kupuje
  • Wykorzystasz wiedzę o klientach do przygotowania oferty, dopasowanej do potrzeb każdego

  Przydatne informacje:

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online
  • Czas trwania: 3 godziny – wersja stacjonarna, 2 godziny – wersja online
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu